Klacht
Wij doen ons best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het zijn dat u ontevreden bent over de verleende zorg of de bejegening. Graag horen wij dit van u om onze zorg te kunnen verbeteren.
U kunt uw klacht kenbaar maken door een gesprek aan te vragen met de betrokken medewerker. Ook kunt u uw klacht doorgeven via het formulier onderaan deze pagina. U krijgt dan zo spoedig mogelijk een reactie van ons.
Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht of wilt u de klacht liever niet met ons bespreken, dan kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke klachtenfunctionaris van de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.
Als de bemiddeling niet is geslaagd, kunt u besluiten uw klacht in te dienen bij de geschilleninstantie van de SKGE.
Voor meer informatie hierover verwijzen wij u naar de site van de SKGE: www.skge.nl.
Als u een suggestie heeft om onze zorg te verbeteren dan kunt u deze doorgeven via het formulier onderaan deze pagina.
Vraag of klacht
Heeft u een vraag of een klacht? Bijvoorbeeld over met wie wij gegevens delen of onze omgang met uw medische gegevens? Dan gaat uw huisarts hierover graag met u in gesprek.